CHILL FREDAG! LISAMEYERS.BLOGSPOT.SE


Hola amigos!
Ikväll ska jag och Lisa vara barnvakter åt Matteo. Vi ar precis ätit pizza och snart blir det film med godis, läsk, chips och lite popcorn :) Btw filmen heter kronjuvelerna och den är tuuuuuung!
Aja puss hoppas ni också får en härlig fredag, PUSS igen..
 
Drivbilder...

Tummen upp för freedaaag!

Hihi.

-
 
 
 
JUSTEE!
HAHA BOBO DIN BAJSKORV SOM MÅSTE RÄTTA MIG :(( HAHA DRIVER MEN HON KOMMENTERADE SÅHÄR:
 

When the love of power overcomes the pow... 23 timmar sedan

 
  • BOBO
    fel, fel, fel, fel, fel! *When the power of love overcomes the love of power* :) haha förlåt om jag är jobbig men jag var tvungen:) puss puss
     
     
    PUSS PÅ DEJJ OCKSÅ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0