When the love of power overcomes the power of love, the world will know peace.


Hej på er!
Förlåt att jag inte updaterat er någonting idag eller igår men jag har verkligen haft fullt upp!
Skolan, bokning om fritids aktiviteter, vänner och allt sånt där. You know ;)
A men iaf så igår följde många med hem hit till mig och vi typ hypa runt i trapphuset tills nån granne lackade ur och sa att vi skulle tagga... Sen idag följde Lisa med mig hem och vi typ var inne på datan och kollade på mina gamla bilder sen jag var typ 9 hahahah omg ni ska bara se :'D Nä nu frestar jag allt er ;) Men det var typ ändå bara på tårtor random gosedjurbilder och lalala hahah. Men sen klockan halv fem hämtade jag Matteo på dagis och sen kom vi hem.. Åt mat och ja, nu sitter jga här :)
 
Här är lite bilder från dagen igår och idag på lektionen typ, chill chill...
Hilda, Thea, Jonna och Alexander ^^

Waah jag faller av stolen!!

SMAJL.

Tråk på Matten -.-

On tha mattelektion..

Mustachio guy! ;)
 
Okej det här var nog de tråkigaste bilderna ever men jaja! PUSS

Kommentarer
Postat av: BOBO

fel, fel, fel, fel, fel! *When the power of love overcomes the love of power* :) haha förlåt om jag är jobbig men jag var tvungen:) puss puss

2012-08-31 @ 17:25:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0