Rubrik står det här!

Hej på er där bakom skärmen!
Haha kom precis på en rolig sak, just nu ser ni säkert jätte roliga ut. Några rynkor i pannan och tittar ner i er lysande skärm ( om det är iPad eller mobil..) aja.
HELT RANDOM MEN AJA, NI SER SÄKERT SKITROLIGA UT RAJT NOW!
Idag tog vi skolfoto.. Ja fyfan så jag såg ut. Det såg ut som att man tryckt upp en smörklump i pannan på mig och ba: nu är det fint Amanda! Nu glänser det som inihelvete:)
Nä men typ så kändes det..
Efter skolan iaf så var jag med lisa och Alva till second hand butiken bredvid skolan och garvade runt och provade helt hemska kläder!
Sen åkte dom hem och jag träffade Lovisa och Dorothea! Det var jätte längesen jag träffade Dotte så det var kul! Vi gick hem till henne och pratade och garvade åt några instagram bilder..
Sen blev det pizza med godis till fredags mys sen! Mys fredag helt enkelt! Bilder kommer i helgen!
Right NOW on spotify. Kärlek till låten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0