NAJS DAG



Hej hej!
Det var faktist en riktigt kul dag på siggesta gård! Skogshinderbanan var faktist ganska svår och Matteo blev sur så fort jag klarade något som inte han gjorde.. HAHA SOM VANLIGT..
Men annars var det najs.. Vi fikade och sådär efteråt.. :3
 
Här är lite bilder!:
 

Restaurangen!

Jaa, där är jag och klättrar som en elefant..?

Närbild..

Linbana.. m.m.. asså det fanns roligare saker men jag tog inte kort på
allt..
 

Alessandro och mamma<3

Peace peace!

Matteo och Alessandro..

HAHAH han blev skitsur när han såg att jag fotade honom xD
Vi kom på första plats, wehooo.

Cooling som dricker sprajt!!!!!

HAHAHHAHAHAHHAHAHAH så fult :'D
 
PUUSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0