Jag vet inte vad det är som händer men det känns som att all min tid bara flyger iväg!

Hej!
Jaa men rubriken. Det är sanningen faktiskt, antingen så är det att det är fullt upp i högstadiet eller så är det att jag är med mina kompisar och på aktiviteter hela tiden-.- jag tror det är allt tillsammans..
Haha det är många som börjar klaga Vrf jag inte bloggar. Eller klaga och klaga, mer fråga varför ja inte bloggar men nu får ni svaret! No time! Men jag gör mitt bästa!
Idag efter skola kom Lovisa, Bobo, Parisa och Lisa hem till mig! Vi gjorde massage på varandra och pratade lite sånt där såkallat "tjejsnack".
Mysmys!
Ha det bäst jag är en häst! <3


Kommentarer
Postat av: Madde

Sv: Jo men precis! Självförtroende är mycket viktigt med det får inte gå över styr! Tack för att du tycker till :) <3

2012-09-11 @ 21:32:45
URL: http://maddiek.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0