Halloween i Finland!

Tjenare allihopa!
Vad gör ni? Själv sitter jag vid min kusin Lottas dator här i Finland. Vi har precis ätit en Halloween middag och sminkat ursnygg hahaah, jag vette fan vad jag var, typ en spindelkvinna x)
Jag vet att det inte är Halloween än men vi ska hem redan imorgon kväll tyvärr så firade det denna helg istället! Trevlans... 
Jag fick lite tidiga julklappar från mina kusiner och mina gudföräldrar, jag fick en pyjamas (som jag behövde!!) och en skiiiitsnygg väska som jag älskar. Vänta denhär datorn har ju en webcam, ska se om jag får igång den..
 
Nä tyvärr den va sönder.. 
PUSS
 
Vi får väl ta lite av hennes arkivbilder då! Snyggingen själv och hennes urgulliga chinchilla Minnie♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0