MELANIE O GREJER

HEJ BABA.
Idag var det skolavslutning, WAAAY.
Wehooo.
Nejmen jag kan seriöst inte fatta att det är sommarlov! Värmen är ju inte här ännu... :/
Jaja skönt ändå.
Men en sak. Klassen. Den kommer splittras! Eller, den har splittrats! Vissa skulle byta skola och resten skulle börja i tre olika 7:or i skolan.
Är så ledsen att några av mina närmsta vänner ska sluta! Som Dorothea, Bobo och Rebecca! Och Matilda :( Förlåt om jag glömt nån...
Men aja fler bilder kommer sen.
JAG OCH MELANIE GJORDE ETT VIDEOINLÄGG MEN DEN KOM ALDRIG UPP SÅ VI FÅR VÄL SKITA I DEN.

JUSTE! ALLA GRÄT PÅ AVSLUTNINGEN. INKLUSIVE MIG, MINUS NÅGRA KILLAR. MEN DET VAR MANLIGT ATT ADAM GRÄT.

Puss på er alla! Ha ett bra sommarlov!


MILF. haha

driiiiiiiiiiv mannen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0