Bobo min älskling, nu är du tretton år!

Ja må hon leva, Ja må hon leva, Ja må hon leva ut i hundrade år.....
Grattis Bobo på 13 årsdagen!
Hur ska jag klara mig utan dig, nu när du ska börja i Mariaskolan? Du förstår inte hur mycket jag redan saknar dig. Du är som en syster för mig även om vi bara kännt varandra i ett och ett halvt år. När du inte är i skolan och är sjuk känns det som en bit av mig fattas. Hur ska det nu bli när du aldrig kommer gå i min klass någon mer?
Ville bara säga att du är en underbar person som jag aldrig kommer släppa taget om, jag älskar dig så jävla mycket. Du är också skitsnygg, snäll, har underbar personlighet, artig och tre ord: MIN FINA BOBO!
Alla våra minnen kommer jag minnas livet ut. Ha en underbar födelsedag nu!
PUSS! ( Jag vet att du inte vill att jag skulle ladda upp några av dehär bilderna men jag var tvungen! )'
Bjuder på de som jag är med på också :p




BJUUUDER.

Heting.

Regnbågsflickan <33


På denhär bilden var jag inte så fiiin....

Ankorna.
image description
En normal bild.
image description

image description
HAHHAHHAHAH älskar denhär bilden, en fin gubbe kom med också :)

Så vacker.

Stolt fotograf ;)


Nej men ni förstår. Vi är så fina på bilder...

Kommentarer
Postat av: bobo

Tack Amanda! Gud vad du är gullig. Jag kommer sakna dig obeskrivligt mycket. Du är en sån underbar person som jag bara älskar rakt igenom!(??) Vi MÅSTE fortsätta träffas för jag har så sjukt jävla roligt med dig. (som man kanske ser på min min i vissa av de här hemska bilderna). puss o kram vi ses på din födelsedag! Grattis i förskott :)

2012-06-19 @ 10:51:24
Postat av: hanna -foto-personligt-

Söta ni är!

Allt bra med dig? :)

2012-06-19 @ 19:03:51
URL: http://hhannoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0