New in hoho!

Tjuuulululu biatches!
Hur mår ni? Själv mår jag great! Om en timme kommer mina kusiner från Finland hit, min moster och hennes man. Kul kul! Tyvärr åker de hem redan på onsdag morgon, men jaja, jag ska iallafall njuta av att de är här! Har längtat efter dem såå mycket, har inte träffats på ett helt år lixom ba! Hahaa nej jag driver xd
 
Men iallafall, det som detta inlägg skulle handla om var juvad jag köpte med mig hem från shoppingrundan med Lisa, så här är lite bilder på vad som köptes:
 
Hårklämma från H&M 29,90:-
Ring från Glitter 16,90:-
Armband från Glitter 37,50:-
Halsband från Glitter 42:-
Halsband 2O:-
Alla smycken tillsammans! :)
BeHå från Lindex 75:-
Lisa och jag hoppar i omklädningsrummet ^^
Driv mannen..
Puta.se hahahahahah....
Så ja, två tjejer i likadan klänning ;)
Två bilder jag lagt upp på instagram idag :)
 
PUSS PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0