MELANIE OCH ALLA ANDRAA :(

 
Aja, tjhenare!
Nu har jag varit hàr i ITALY i en vecka och ska hem om en vecka, bòrjar sakna min andra familj, och MELANIE!
Jag brukar aldrig vara utan Melanie mer àn vecka, nu blir det typ tvàà. 
Sà om du ser detta Melanie, PUSSSS. Saknar diiiiig! 
Och nu nàr jag tànker pà vànner sà kommer jag pà att jag saknar alla i klassen, sàrskillt: Bobo, Alva, Dorothea, Lisa och Rebecca. Fòrlàt om jag glòmt nàn...
Okej, nu handlade detta inlàgg bara om saknad, men jaja, det fàr ni leva med.
Denna vecka har vi iallafall varit pà beachen 4 gngr, gàtt pà restauranger, varit pà ett slags Gròna L som var 100000x bàttre, och CHILLAT GALET.
Nu kommer jag inte pà sà mkt mer à sàga men ha det skònt sò fàr vi se nàr nàsta inlàgg kommer, PUSS :*
 
Konstig instàllning pà camen sà det àr alldeles vitt...
Matteo lever àxà Hahha :)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: melanie

du anar nt hur mycket jag saknar dig <333

2012-07-16 @ 23:25:03
Postat av: Jasmin - The dream of being famous!

Hur planer för idag? :) Har en tävling på min blogg var gärna med! http://jaasses.webblogg.se/2012/july/tavling-vinn-en-lank-1.html#comment (direkt länk)
-
Kommentera gärna på min blogg annars får jag ju aldrig svar på frågan! (Det med den nya blogg.se designen)

2012-07-17 @ 04:09:04
URL: http://jaasses.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0