Dag med full fart!

CHA CHA!
Idag åkte jag med min kusin till grönan, vi var där i i 6 timmar, gick bland annat i spökhuset två gånger, åkte popexpressen, insane, fritt fall o mer kul saker.
Sen gick vi snabbt förbi GinaTricot och därifrån fick jag med mig en skitgullig och söt magtröja :)
Sen gick vi hem och lämnade våra saker, sen åt vi på restaurang alla tillsammans. När vi ätit klart där gick vi hem och efter en kvart gick jag och Lotta(min kusin) ut och chillade i timmermansparken (y)
Skitnice dag! Tråkigt att de redan åker hem imorgon ;(
 
    
Vår lilla åktur i fritt fall^^
My new tröja :)
Jag och min indiska mat jag åt, njam njam!^^
Hopp hopp... :)
 
Sov sött blogreaders! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0