Sommaren 2012 i bilder!

Förvänta er ett aslångt inlägg nu haha!
 
Alla ställen jag varit på i sommar:
  • Sverige
  • Finnhamn
  • Italien
  • Thailand
Vi börjar med Italien bilder!
 
Svettas inte så mycket det är vatten haha ;)
Vattenland (y)
Samma.
Skitbillig marknad :)
Posarn ;)
Monsterpark!
Ett lutande hus...
Jag tog denhär och ja jag är stolt! ÖDLAA.

Thailand:
Utanför hotellet, not bad.
Miranda posar på stranden, haha.
Och Micke fotar :)
Jag blev också fotad hihi ^^
Peace out bree!
Så vackert!
Hela syskon gänget :)
En romantisk bild på Pappa och Sichana :')
Lennox fotar för fullt hihi..
Ja jag ser hemsk ut men iaf meningen med bilden är att jag gör
fisk-massage! Skitskarrigt^^ Man aja, skönt var det! :)
Hahaha kolla deras miner, HAHAHAHHAHAHAHHA!
Viewpoint över Phuket! 
The big buddha :)
Haha det är inte mina kläder, man fick låna skynken som tjejerna 
skulle ha på sig för att täcka axlar och ben som respekt mot
buddha..
Sen träffade vi en munk :)
Sen såg vi massor av apor överallt, de var farliga tydligen.
FULING HAHAH, nä jag skoja bara :*
Kolla vad gulligt, mamma och barn :') Btw vi matade dem med 
nötter och de var alldeles galna i dem, de tog från handen när
man sträckte fram den, sååhääär gulligt .
Sen red vi elefant och tittade på den finaa utsikten över Phuket.
Pappa och Micke åkte inte med tyvärr, för micke hade ont i magen
så pappa gjorde honom sälskap ist. Men iaf så var det skitkul
att rida elefant!
En baby elefant, så gullig!
Lite typisk semester bild sådäära :)
La upp den nyss men jaja skit i, ser ni vad brun jag va? Känns 
redan som jag blivit blek :(
Jag och Miranda vid restaurangen vid havet.
Vi firade Pappas och Sichanas 6 års bröllops dag! 
Njam njam!
Vi tände en flygande ljus-grejsimojs, som sedan skulle bringa oss
lycka :)
Vi åkte båt och kollade på de underbara bergen som stack
rakt upp flera meter upp i luften!
-
Magnifikt.
Vår älskade guide som var såhäääär rolig hahah!
Vi åkte med en sånhär båt.
Sen åkte vi till en ö som hette James Bond Island, och den
kallades så för att de hade spelat in en James Bond film där.
Ja jag ser hemsk ut.
 
Pallar inte lägga upp bilder från sommarn här i Sverige eftersom jag
inte hade några bra bilder, och sen har jag redan lagt upp bilder från
Finnhamn.
PUSS PUSS hoppas ni är nöjda med inlägget, det blev iaf jag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0