Jag trodde jag bloggade..

Hej på er!
Jag skrev ett inlägg förrigår men såklart så kom ju det inte upp -.-
Idag har jah iaf varit en duktig flicka och gått upp klockan halv 7 och bakat kakor och sålt! Har bara sålt tre påsar, men men, tjänade iaf ihop 7,50 EURO, det är typ som 70 kr... :)
 
Snart tänkte vi åka till en ö som heter koppskär med vår båt. Det kommer nog bli kul! Vi får se om jag doppar mig också..

Juste! Igår när vi gick till kiosken brevid huset för å köpa glass, ser vi en skitstor och tjock orm mitt på vägen! Pågud jag fick panik, och ni som känner mig vet att det är min största fobi! Asså jag sprang därifrån och typ grät haha, ja så kan det gå...
 
PUSS PUSS
 

Skitdålig bildskärpa men men... det är kökar iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0