Heeeeeeeeeeeeemmmmmmmmmmmmmaaaaaaaaaaaaaaa, sen Thailand, förstår du???

Ja, jag vet jag är fkn hypad.. Kolla på rubriken lixom... Haha nä, men jag är fett glad, har saknat svedenland.. Och om två dagar åker jag till THAILAND. Ja, ni hörde räääätt. Jag har inte tagit upp det här på bloggen, men mina närmaste vet nog redan de :* Och det kommer blii skiiiiiitnice! Äta gott, festa, resa runt, uppleva kultur, sola, bada, glass. Allt som tillhör sommar helt enkelt ;)
Det sista jag gör, sen e sommarn slut.. :'( *SNYUFT*
 
Är faktist skittrött så jag slängde på mig mina gosiga pyjama byxor, och sen tänkte jag sova i mitt maglinne, eller vad man ska kalla det.. Så fin i ryggen! Kärlek.
 
PUSS
 
Tråk, nä men mucka inte med mig läää! Nä nu inser ja att jag e trött.
RYGGEN.
FRAMIFRÅN.
Gäspade lite.. FUCKFACE.. Hihi ^^
 
 
SHULULULU..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0