Nu åker jag till Italien!

Hejsan!

Kom hem från Moa klockan 4, sen började jag packa och nu är jag klar med allt! Taxin kommer klockan halv sju så alldeles strax! :D Ska bli kul att få komma till lite värme. Det ska vara +20 :D ♥

Som sagt, det kommer vara dålig uppdatering eftersom att det bara finns internet hos min halvfarmor. Men jag bloggar så fort jag får chansen!


Och förresten, ignorera alla fula ansikten som blev på bild. BJUUUUDER!
(förlåt Parisa hahah)

Helt ok.

Crazyyy

............................punkt punkt punkt..............................

Och förresten, GRATTIS ALVA DU ÄR MIN BÄSTA CHEY! <333



Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh tack Amanda älskling!!! Jag fick världens finaste överraskning!

Älskar dig min ängel <3

2012-04-07 @ 22:13:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0