Bunkern....

Tralala ha-ha-ha. Hej på er !

Kom hem direkt efter skolan för att ta hand om matteo. Barnvakt you know ;) Nä, men han har vart sjuk idag så när jag kom hem stack Alessandro iväg för att gå på ett viktigt ''ÄRENDE''.
Sen ska jag gå på bunkern, jag taggar väl typ om en halvtimme. Vi får se vad det blir för film. Här kommer nåra roliga bilder:


Det tog länge innan jag förstod vad det var, haha brösten och huvudet är oliver...

Hahah det står en tant å filmar.... Nice?

Ser ut som en dansande ballerina men det kanske inte är det ?

Stackars bebis!

Kåta gubbjävel!

Kolla sängen..

Det här tycker jag bara är synd, stackars afrikan <3

Visste inte att han var på hitlers team....

PUSS PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0